Okładkowe perełki #6

Jeśli chodzi o bohaterów zwanych powszechnie „trykociarzami” to z powodów, jakie wymieniłem tutaj, zawsze mam problem ze znalezieniem ciekawych propozycji. Niemniej jednak, gdy poszperać w nieprzebranych archiwach, znajdzie się kilka perełek. Jak choćby dzisiejsza okładka do serii „Batman”.

Batman_Vol_2_44
Źródło: dc.wikia.com

Po prostu jestem urzeczony w jak świetny sposób (bądź co bądź) Człowiek-Nietoperz został przestawiony w kluczu (o ile w przypadku tych ssaków można mówić o kluczu) nietoperzy. Wspaniały podniebny balet istot, które odżywają nocą. Moje pierwsze skojarzenie muzyczne jakie przyszło mi na myśl, to piosenka The Beatles pt. „Free as a Bird”. No…, może jednak „Bat” a nie „Bird”.

Do tego nie trzeba było pokazywać Mrocznego Rycerza z chmurną miną i to tego w posągowej pozie, jakby pozował do zdjęcia na okładkę czasopisma albo w kolejnym pojedynku z przeciwnikiem.

Fajne okładki nie musza być nafaszerowane mnóstwem szczegółów. Wystarczy ciekawy pomysł, no i niesamowity warsztat jakim dysponuje autor okładki, kryjący się pod pseudonimem Jock.

Tytuł: Batman vol 2 #44 „A Simple Case”

Autor okładki: Jock

Wydawca: DC Comics

Skomentuj

